Na naprawę banalnych uszkodzeń tylnej części Micry czekałem 68 dni! Winiłem za to serwis Nissana. Dopiero inerwencja w Nissan Poland przekonała mnie, że to wina systemu zaopatrywanie w części zamienne w całej korporacji. System jest scentralizowany i skrajnie niewydolny. Czekanie kilkumiesięczne na niektóre części nie jest wyjątkiem, pocieszano mnie, że pewna pani "czeka już cztery i pół miesiąca. Nissan Poland oczywiście przeprasza i informuje, że " dokłada wszelkich starań", aby użytkownicy aut ich marki byli zadowoleni. Pozostaje tylko liczyć na szczęście, tzn. nie powodować stłuczek i modlić się, aby w ciebie ktoś z tylu nie uderzył, co mnie się niestety przytrafiło .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Nissan ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.