Od około tygodnia mam problem z Nissanem.W nocy odpalałam samochód gdy nagle nie odpalił za pierwszym razem tylko za drugim.Nic takiego-normalne.Ruszyłam i jadę.Nagle na prostej drodze przy prędkości około 50 km/h włączyła się pomarańczowa lampka,szarpnęło,zgasł silnik-samochód na środku drogi stanął.Próbuję odpalić-nic.Ładuje ale nie zapala.Powtarzam kilkakrotnie-to samo.Dzwonię po męża ten idzie około 1km.Kiedy wreszcie dotarł do miejsca gdzie zatrzymał się Nisio,próbujemy odpalić i nic.Wreszcie bez ostrzeżenia-odpala.Mąż zauważył że zapaliły się w tym momencie 3 lampki-czerwona-ładowanie,czerwona-olej i pomarańczowa-gotowość silnika.Ruszamy i jedziemy.Po paru km ok 2 znowu staje.Obserwujemy że jak nie zapala się pomarańczowa lampka to nie odpala a po ok 10 min zapala się pomarańczowa lampka i odpala.Na drugi dzień jedziemy do elektryka na komputer-nie wykazuje żadnego błędu.Sprawdza czy kable łączą-wszystko ok.Jedziemy dalej.Bez ostrzeżenia ponownie samochód w trakcie jazdy gaśnie.Jedziemy do następnego elektryka-nic nie stwierdza.Trzeci elektryk sugeruje odłączyć alarm i zobaczyć co nastąpi.Po odłączeniu alarmu samochód nie gaśnie ale wariuje tzn w czasie jazdy rosną obroty bez powodu do 3000,spadają nagle nie wiadomo czemu,czasem szarpie.Jedziemy do kolejnego elektryka-stwierdza że prwadopodobnie przegrzewa się przekażnik i sugeruje go wymienić.Ale jak to się przegrzewa kiedy pierwszy raz problem pojawił się w nocy na zimnym silniku.Ludzie pomóżcie co robić?Gdzie jechać?Co to może być.Nie chcę wymienić połowy samochodu metodą prób i błędów.Wolę kupić nowy samochód.Jednak przyzwyczaiłam się do mojego Nisia i nie chcę się z nim rozstawać.Liczę na Waszą pomoc.
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
jaki silnik i przebieg możne być problem z immobilizerem spróbuj inny kluczyk przebicie w aparacie zapłonowym na cewce wyciągnięty łańcuch i czujnik położenia wałka źle czytuje to na początek ale mało danych _________________ Pozdrawiam
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
leiden napisał:
jaki silnik i przebieg możne być problem z immobilizerem spróbuj inny kluczyk przebicie w aparacie zapłonowym na cewce wyciągnięty łańcuch i czujnik położenia wałka źle czytuje to na początek ale mało danych
Silnik 1,5, 66kV benzyna,przebieg 154 tyś.km.Dziś mechanik powiedział że komputer nie wykazuje żadnych błędów,po zmianie głównego przekaźnika na dobry usterka dalej jest czyli obroty są nierówne, na ciepłym silniku powyżej 1300 obrotów rosną obroty bez znanego nam powodu.Kluczyk wymieniałam i nic to nie dało.łańcuch sprawdzony,popsuty czujnik pewnie by komputer wykrył.
Widzę że Pan z Jaworzna,może zna Pan jakiegoś magika z okolic który zdiagnozuje usterkę?
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
Radził bym podłączyć pod komp.w ASO tylko rozsądne z tymi obrotami zaczęło się po odłączeniu aku. :!:może bydz obce pietrze na dolocie lub przeprogramowała się przepustnica najpierw umyć przepustnice potem wczytać oryginalnym komputerem _________________ Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez leiden dnia Wto 10 Cze 2014, 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
A jakie ma znaczenie odłączenie akumulatora? Jakiś miesiąc temu samochód był u lakiernika i on odłączał akumulator.Czy to może mieć jakiś wpływ?
Jesli chodzi o komputer to już był podłączany do dwóch i zapłaciliśmy 100 zł aż się boję pomyśleć ile to kosztuje w ASO.
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
te zwykle kom. o z zwyczaj do wykasowania błędów dlatego oryginał będzie tańszy i konkretne powinien wskazać w czym tkwi problem _________________ Pozdrawiam
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
Dzwoniłam dzisiaj do ASO -koszt podłączenia do komputera 119zł jesli nic nie wykaże dalsza diagnostyka kolejne 119zł i później w zależności czy coś wykaże to naprawa+koszty lub jesli nie wiadomo co to radź se człowieku sam;) :shock:
Re: ( Nissan Almera ) Nie wiem w czym problem-gaśnie i szarpie
w prosty sposób można ręką sprawdzić cz nie są przełamane podciśnienia przeginając przewody po za tym można spryskiwać po kolektorze ssącym w ostateczności może być WD40 na łączeniach kolektora lub uszczelkach wtrysków jeżeli się obroty ustabilizują to tam jest przyczyna _________________ Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Nissan Almera ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.