Dziś rano jak pojechałem sobie zatankować autko bez problemu dojechałem odpalił na benzynce przy 2tys się przełączył na lpg wszytko ładnie pięknie lecz po zatankowaniu prawie do pełna pojawiły się problemy tzn. autko zaczęło gasnąc na lpg. Wszystko jest dobrze gdy się jedzie nie czuć żeby był jakiś słabszy gdy wrzucam na luz puszczając gaz od razu gaśnie nie (trzyma obrotów) na benzynie nie ma takich problemów trzyma ładnie obroty w granicy 1tyś gdy tylko wrzucam na lpg gaśnie,z odpalaniem jest identyczna sytuacja można go ciorać do upadłego dopóki się trochę nie przy-gazuje nawet nie ma mowy żeby odpalił. I teraz sedno sprawy czy coś uległo uszkodzeniu czy to wina zatankowanego lpg??? mimo ze podczas jazdy jest ok.
Samochód: Fiat Punto 55 1,1 SX rok 96
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Na benzynie ok, na lpg gaśnie
Regulacja biegu jałowego tzn którym bo z tego co wiem to takie duże pokrętło pomiędzy przewodami to sie reguluje ilość mieszanki a na reduktorze jest jeszcze takie:
czy o to chodzi?
tutaj to większe zapewne do regulacji ilosci mieszanki
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Na benzynie ok, na lpg gaśnie
dar9999 napisał:
ta srubka na 1 foto ,//// tej na 2 lepiej sam nie krec chyba ze na analizatorze
wiec tak zaznaczyłem sobie pozycje jaka była żeby jakby co wrócić do ustawienia pierwotnego, w sumie wykonałem cały obrót w prawo żadnej poprawy potem jeszcze raz i tez nic wreszcie wkręciłem to do końca 4,5 obrotu no i załapał w sensie ze nie gaśnie teraz ale to i tak nie jest to co było tzn obroty się utrzymują w miarę ale falują (poniżej 1tyś)
Enderju napisał:
Miałem podobny problem w poprzednim aucie.Wystarczyło w tedy poprawic filtr powietrza,bo się odpiął Smile
z filtrem jest wszytko ok. a ponadto mniej-więcej miesiąc temu został wymieniony
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Na benzynie ok, na lpg gaśnie
Jeśli obroty falują to prawdopodobnie za dużo gazu silnik dostaje.Taką regulację powinno się robić pod analizatorem spalin.
Spróbuj teraz odkręcać przeciwnie,aż będzie chodził równomiernie i nie gasnął.Na zmianę położenia śruby silnik reaguje z opóźnieniem,więc się nie spiesz i odkręcaj np. co 1/2 obrotu.
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Barlinek Posiadane auto: Fiat Punto HGT
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Maj 2010, 10:32
Temat postu:
Gaz+punto 2
Mam ten sam problem w punto 2 HGT i jak jezdze normalnie to wszystko jest ok ale jak mu przycisne np podczas wyprzedzania i wrzuce na luz to on sam gasnie. Wymieniłem niedawno praktycznie wszystko filtry, cewke, węże, regulator. I bylo ok po wymianie ale po tygodniu zaczeło sie sypac. Gazownik ustawiał ustawiał i nic... czy to wina silniczka krokowego?? pomozcie! Dziekuje i pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - I generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.